Zasady współpracy
1. Budżet reklamowy minimalny na działania, od jakiego zaczynamy współprace, to 4000 zł miesięcznie. Takie rozwiązanie pozwoli nam prowadzić Twoje działania skutecznie tak, żebyś odczuł faktyczną korzyść z prowadzonych reklam.
2. Zawsze patrzymy na temat całościowo. Zdajemy sobie dobrze sprawę, że reklama to tylko jeden z elementów, który finalnie ma wpływ na sprzedaż, więc możesz liczyć na nasze wsparcie, wskazówki i pomoc na innych płaszczyznach jak np. zmiany na Twojej stronie.
3. Na co dzień skupiam się na pracy, a raporty naszych działań przesyłam raz w miesiącu. Jeśli czujesz potrzebę, żeby się spotkać i je omówić śmiało daj znać, z chęcią omówimy je wspólnie.
4. Cenimy bieżący kontakt, jeśli piszemy z zapotrzebowaniem na jakieś informacje np. zbliżające się promocje, to będziemy wdzięczni za informację z wyprzedzeniem — taka praktyka pozwoli nam to skutecznie planować nasze działania, a co za tym idzie zwiększać efektywność reklam.
5. Szanujemy Twój czas, ale również nasz — pracujemy od 9 do 17. Od poniedziałku do piątku. Oczywiście z doświadczenia wiemy, że czasem są wyjątkowe sytuacje, które wymagają naszej ingerencji również w weekendy lub po godzinach — możesz śmiało na to liczyć, ale nie nadużywajmy tego.
6. Nie akceptujemy samodzielnego dokonywania zmian na koncie bez wcześniejszej konsultacji. Konto reklamowe jest oczywiście Twoją własnością, ale w trakcie naszej współpracy działania dokonywane bez konsultacji mogą negatywnie wpłynąć na wyniki sprzedażowe — zaufaj naszemu doświadczeniu.
7. Nie mamy szablonu wyceny — zawsze staramy się dopasować rozwiązania, które mogą najlepiej sprawdzić się w przypadku Twojej firmy.
8. Rozliczam się zawsze za miesiąc z góry. Ruszamy zaraz po zaksięgowaniu płatności.
9. Cenimy płatności w terminie zapewne jak i Ty terminowość i efektywność naszych działań. Pracujmy razem profesjonalnie.
Zaufali nam
Otwórzmy razem przestrzeń
i porozmawiajmy o charakterze
The Hold One Sp. z o.o.
NIP: 5862394034
ul. Antoniego Abrahama 46a/9
81-395 Gdynia